Regulamin zakupu biletów na wydarzenia kulturalne w Filii nr 2 Miejskiego Domu Kultury „Szopienice-Giszowiec”
- 1
Zakup biletów z płatnością przelewem
- Aby dokonać zapłaty przelewem należy najpierw zarezerwować bilety telefonicznie w filii
nr 2 MDK tel. 32 206 46 42 (przelewy dokonane bez uprzedniego zarezerwowania miejsc będą odsyłane). - Zapłaty przelewem należy dokonać do 3 dni od momentu rezerwacji telefonicznej.
Nie wykupienie biletów w podanym terminie powoduje wygaśnięcie rezerwacji, a zwolnione w ten sposób bilety przeznaczane są do wolnej sprzedaży wśród innych zainteresowanych widzów.
- Możliwość zapłaty przelewem istnieje do 7 dni kalendarzowych poprzedzających wydarzenie. Rezerwacje dokonane po tym terminie nie będą realizowane. Po tym terminie obowiązuje wyłącznie możliwość zapłaty gotówką za bilety.
- Wpłaty należy dokonać na dane:
Numer naszego konta (prosimy o szczególną uwagę przy przepisywaniu!):
45 1050 1214 1000 0007 0001 4251
Miejski Dom Kultury „Szopienice-Giszowiec”
ul. Gen. J. Hallera 28
40-321 Katowice
w tytule przelewu należy wpisać:
- imię i nazwisko osoby dokonującej rezerwacji,
- datę i godzinę wydarzenia kulturalnego,
- ilość rezerwowanych biletów, np.: Irena Kowalska 09.12.2023 17:00 B:2
- Zamówione i zapłacone prawidłowo (kwota, termin) bilety można odebrać w sekretariacie MDK (pokój 13) w dni powszednie w godzinach 09:00-15:00, bądź do 30 minut przed rozpoczęciem spektaklu.
- Bilety zapłacone przelewem można odebrać dopiero po stwierdzeniu przez MDK na koncie prawidłowej wpłaty. Jednak nie wcześniej niż po upływie 2-3 dni roboczych od dokonania przelewu (lub wpłaty gotówkowej) na nasze konto. Prosimy upewnić się telefonicznie 32 206 46 42, lub wysyłając wiadomość e-mail: sekretariat.giszowiec@mdk.katowice.pl, czy płatność dotarła (w tym celu prosimy podać wszystkie dane, które uprzednio wpisali Państwo w polu TYTUŁ PRZELEWU- patrz powyżej).
- Do odbioru biletów uprawniona jest osoba, na której imię i nazwisko była dokonana rezerwacja (konieczne jest okazanie dowodu osobistego lub dokumentu zawierającego zdjęcie).
- Konsument ma prawo do zwrotu biletu w przypadku odwołania wydarzenia, na które obowiązuje bilet.
- Rezygnacji z zakupionego biletów można dokonać maksymalnie w terminie do 7 dni kalendarzowych poprzedzających wydarzenie kulturalne, na które bilet został zakupiony.
- Chęć rezygnacji należy zgłosić telefonicznie 32 206 46 42 lub mailowo sekretariat.giszowiec@mdk.katowice.pl .
- W przypadku zgłoszonej w terminie rezygnacji z biletów, nadpłaty lub błędnych danych w tytule przelewu, pieniądze zwracane będą wyłącznie w formie przelewu na konto, z którego zostały one przysłane. W trosce o bezpieczeństwo Państwa finansów nie ma możliwości otrzymania tych kwot gotówką, ani przelewem na inne konto! Zwroty dokonywane są do pięciu dni roboczych od zgłoszenia rezygnacji.
- 2
Zakup biletów z płatnością gotówkową
- Bilety na wydarzenia kulturalne odbywające się w Filii nr 2 MDK można zakupić za gotówkę w godzinach pracy sekretariatu MDK 8:30 – 15:30
- Bilety można zakupić do momentu wyczerpania limitu miejsc.
- Konsument ma prawo do zwrotu biletu w przypadku odwołania wydarzenia, na które obowiązuje bilet.
- Rezygnacji z zakupionego biletu można dokonać maksymalnie w terminie do 7 dni kalendarzowych poprzedzających wydarzenie kulturalne, na które bilet został zakupiony.
- Zwrot należności za bilet następuje w formie w jakiej bilet został opłacony.